Ուսումնական դիջիթեք մաթեմատիկա

  1. Իմ ուսումնական  բլոգը․ ո՞ր հարթակն եմ ընտրել և ինչո՞ւ։
    Ես ընտրել եմ edublogs.org որովհետև այստեղ ավելի հարմար է աշխատել։
  2. Ի՞նչ համակարգչային ծրագրերի եմ տիրապետում։
    word,edublogs.org,quizizz
  3. Ո՞ր համակարգչային ծրագիրն եմ  առավել շատ օգտագործում և ինչու՞։
    Ամենշատը օգտագործում եմ edublogs.org որովհետև մեջ դաս ենք անում։
  4. Ի՞նչ համակարգչային նոր ծրագիր եմ  սովորել  դպրոցում կամ դպրոցից դուրս (ո՞ր ուսումնական կենտրոնում)։
    Ես սովորել եմ word,edublogs.org, quizizz ծրագրերը Սովորել եմ դպրոցում։
  5. Սովորող-սովորեցնող ի՞նչ  նախագծի եմ մասնակցել, իմ սովորած ծրագիրը ինչպե՞ս է կիրառում։
    Սովորող-սովորեցնողի ժամակ սովորացրել էինք 4-րդ դասարանցիներին օգտագործել quizizz ծրագրիրը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *