Ճամփորդություն դեպի Գյումրի,Ազատան

Մենք մարտին 30 մեկնեցինք դեպի Գյմուրի։ Հենց այդ օրը Սուրբ Հարության տոնն էր։ Մեր Առաջին կանգառը եղել էր Արուճի տաճարում։ Այդ տաճառ մտնելը նման է հանդիպում տիեզերքի հետ։ Գմբեթը չկա ու դու տեսնում ես երկինքը։ Իսկ թռչունները ճախռում են բաց երկնքով մեկ, կարծես քո պահած երազանքը վերև են տանում։

Այնտեղ մենք ճաշեցինք,նկարվեցինք, շարժվեցինք դեպի Գյումրի ։ Վերջապես հասանք Գյումրի։ Հենց հասանք Օլիմպիկ հյուրանոց միանգամից գնացինք հաց ուտելու։ Հետո գնացինք քաղաքով քայլելու մտանք Ամենափրկիչ եկեղեցին հետո գնացինք Յոթ Վերք, գնացինք պոնչիկ ուտելու։ Եղանք նաև Գորկու այգում, այտեղ շրջեցինք, տեսանք Վառեմ ֊մարեմ պատաժգամբը։ Իսկ դիմացի հուշանվերնեռի խանութից գնեցինք նվերներ մեր ընտանիքի համար։ Գնացինք հետ հյուրանոց, ընթրեցինք և գնացինք քնելու։
Օր 2
Մենք գնացել էինք ճաշելու դրանից հետո մենք հավաքեցինք մեր իրերը և տարանք ներքև։ Մենք շարժվեցինք ու հետո գնացինք Ազատան զատիկը նշելու։ Մենք այնտեղ նշեցինք ու տարբեր տեսակի խաղեր խաղացինք։ Մի քանի ժամ հետո մենք շարժվեցինք դեպի Երևան։ Ճանապարին մեր ավտոբուսի ակ պայթեց, մեք իջանք ու գնացինք դաշտ, քայլեցինք ես ու իմ ըկերուհիները հավաքեցինք ծաղիկներ։ Երբ մեր ակը սարքեցին մենք շարունակեցինք մեր ճանապարհ դեպի Երևան։
Այսպես անցավ իմ ճամբորդությունը դեպի Գյուրի։

Սիրում եմ Գյումրին։ Հայռիս մեզ հաճախ էռ տանում այնտեղ։



Սա մեր նկարների ցանկն է
Նկարները
Նկարները
Նկարներ
Նկարներ
Նկարներ
Նկարներ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *